miércoles, 11 de mayo de 2016

* Sintiklia & in Color Me + Baubles in Designer Shocase & Laisa*


  We started new round in Color Me and you can find these dresses so pretty and comfortable carry S signature. These dresses come in several mesh sizes as well as for bodies mesh, bring a hud to make you change your colors and you get that you like most. If you like the hairs I bring one very cute with his tie for this dress ideal Sintiklia signature colors. Shoes that I have I repeat them because I love design and comfort to by their colors. Silver earrings come in fatpack are Baubles! and are waiting for you in the event Designer Shocase.

 Comenzamos nueva ronda en Color Me y podreis encontrar estos vestidos tan bonitos y comodos de llevar de la firma S. Estos vestidos viene en varias tallas mesh asi como para cuerpos mesh, traen un hud para que cambies sus colores y os pongais el que mas os gusta. Si os gustan los pelos os traigo uno muy coqueto con su lazo de colores de la firma Sintiklia ideal para este vestido. Los zapatos que llevo vuelvo a repetirlos porque me encantan por su diseño y comodidad al igual que por sus colores . Los pendientes en plata vienen en fatpack son de Baubles! y estan esperandote en el evento Designer Shocase.
 Dress <S> Flared Out Skirt Dress With Hud in Color Me
Hair Sintiklia - Hair Moon in Color Me
Earring Baubles! by Phe DamselEarrings DS in  Designer Shocase
Shoes :::KC::: Laisa Heels

No hay comentarios:

Publicar un comentario