sábado, 14 de mayo de 2016

*Eugine + IOS in Color Me & Baubles in Fri-Friday*

 
 We started on Saturday with a design that I loved by their colors and comfortable design and current signature: KC:. A jumpsuit with his perfect belt for this valid spring for normal bodies and bodies mesh, combined with ideal the same designer shoes by their colors. Earrings that I have are of Baubles and you can find them in the Fri-friday event. The poses are IOS will be for you in the event Color Me.

 Comenzamos el sabado con un diseño que me ha encantado por sus colores y diseño comodo y actual de la firma :::KC:::. Un jumpsuit con su cinturon perfecto para esta primavera valido para cuerpos mesh y cuerpos normales, combinado con unos zapatos de la misma diseñadora ideales por sus colores . Los pendientes que llevo son de Baubles y podras encontrarlos en el evento Fri-friday . Las poses son de IOS estaran para ti en el evento Color Me .
 Jumpsuit :::KC::: Eugine Jumpsuit
Earring Baubles! by Phe PhoebeEarrings Box in Fri Friday
Poses IOS Play Dirty Poses  in Color Me
Shoes :::KC::: Tie Pumps

No hay comentarios:

Publicar un comentario