viernes, 25 de marzo de 2016

*AnaMarkova + 187 in Color Me & Baubles in On9*

 
  We continue in the event Color Me and I brought various designs with their boots and shoes to play so go perfect. The first design that I bring is firm AnaMarkova a lovely dress color aqua combined with a pair of shoes of the same tone and a collar attached to the neck of the 187 firm. The second design a very sexy dress of grey and some thigh high boots game combined with a complete jewelry set of Baubles in silver and gold.

 Seguimos en el evento Color Me y os traido varios diseños con sus botas y zapatos a juego para que vayas perfecta . El primer diseño que os traigo es de la firma AnaMarkova un precioso vestido en color aqua combinado con unos zapatos del mismo tono y un collar atado al cuello de la firma 187. El segundo diseño un vestido muy sexy de color gris y unas botas altas a juego combinado con un set de joyas completo de Baubles en plata y oro .
Dress 1 & Shoes {AnaMarkova} Symphoni Aqua &  {AnaMarkova} Katina Heels Aqua in Color Me
Set Earring and Necklace   Baubles! LanaSet in oN9
Dress 2 & Boots {AnaMarkova}Leeza Ivory & {AnaMarkova}Kendra Boots Ivory in Color Me
#187# CMP   in Color Me 

No hay comentarios:

Publicar un comentario