miércoles, 10 de febrero de 2016

*TentatioN in Color Me*

 
  We started new round in Color Me and I bring you two designs in black, very beautiful and good finish. The first that I have a black dress with transparencies valid for normal bodies and bodies mesh and the second a little more casual in black tones with red accents, both are perfect for any time of the day thanks to its elegance.

 Comenzamos nueva ronda en Color Me y os traigo dos diseños en tono negro muy bonitos y de buen acabado . El primero que llevo un vestido negro con transparencias valido para cuerpos mesh y cuerpos normales y el segundo un poco mas informal en tonos negro con detalles en rojo , ambos son perfectos para cualquier momento del dia gracias a su elegancia .
Dress 1.-  * TentatioN * Dress PAOLA - MAITREYA/BELLEZA/SLINK - Black in Color Me
Dress 2.-  * TentatioN * MESH Dress EKTA - Black In Color Me

No hay comentarios:

Publicar un comentario