domingo, 15 de noviembre de 2015

*Luciana + Vina + Baubles in Designer Circle & Frozen in Color Me*


Para este domingo de otoño templado os traigo un diseño de la firma ZD , un precioso vestido en varias tallas fittedmesh y valido para maitreya, belleza y slink. Podras encontrarlo en varios tonos y combinaciones. Lo he combinado con unos zapatos para pies slink y maitreya en varios colores perfectos para estos diseños , me encantan por su gran variedad de colores. Los pendientes que llevo son nuevos de Baubles! y estaran en el evento Designer Circle , vienen en oro, plata y negros . Las poses que uso en estas fotografias son de Frozen y estaran por tiempo limitado en Color Me.
To this warm autumn Sunday, I bring you a ZD signature design, a beautiful dress in various sizes fittedmesh and valid for maitreya, beauty and slink. You can find it in various shades and combinations. I have combined it with a pair of shoes for feet slink and maitreya in various colors perfect for these designs, I love their variety of colors. Earrings that I have are new Baubles! and the event will Designer Circle, come in gold, silver and black. The poses that I use on these photographs are Frozen and will be limited in Color Me time.
Dress  *ZD* Mesh Dress Luciana
Poses  Frozen - Newspaper Poses in Color Me
Shoes  * Scelsion * Vina Heel Slink in MarketPlace 
Earring Baubles! by Phe LillyEarrrings 118th DC  in Designer Circle



No hay comentarios:

Publicar un comentario